Дисплейната реклама е едно от най-иновативните решения за реклами в рамките на Google платформите.
1
Чрез специфичното таргетиране на рекламата в дисплейната мрежа можеш да създаваш съдържание, специално насоченo към потребители, които се интересуват от бранда ти.
2
Потенциалът на кампанията ти в този формат е толкова голям, че с достатъчно планиране ще можеш да показваш рекламите си на хора, които вече са проявявали интерес към марката ти.
3
С опитни специалисти на твоя страна дисплейната ти реклама може да постигне резултати, които да надхвърлят всичките ти очаквания.
Създай своята дисплейна реклама още сега!
Поискай офертаСъздай своята дисплейна реклама с NB Digital
Поискай офертаЧрез рекламните слотове на дисплейната реклама можеш да използваш различни видове реклами – графични реклами, маркетингови текстове, платени реклами на Google и YouTube.
Ключовите думи са част от таргетирането на рекламите в рамките на кампаниите.
Чрез използването им можеш да се насочиш към правилната аудитория и да постигнеш по-добри резултати.
Дисплейната реклама се използва за показване на реклами на потребителите в рамките на уебсайтове и приложения, като за част от нея може да се използва Google Ads (мрежата от сайтове – партньори на Google), докато рекламата за търсене се фокусира върху показване на реклами в резултатите от търсенето.
Дисплейната реклама може да бъде част от графични реклами, които се използват при изграждането на кампании, докато Google Search рекламата се насочва към потребителите, когато те търсят резултати по определени ключови думи.
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти