Програматик и дисплейните реклами са ключова част от маркетинговата лексика в последните години.
Това не е случайно, тъй като те дават възможност на всеки собственик на бизнес да достигне до специфична аудитория.
Реализирането на двата типа реклама е сложен процес, за който ще ти е нужен специалист.
NB Digital ти предлага решения за професионални програматик и дисплейни реклами – позиционираме рекламите на твоя бранд, както и на неговите продукти/услуги на водещите позиции в дисплейното пространство.
Искам Programmatic и Display реклама за бизнеса си!
Поискай оферта за рекламаПрограматик рекламата е иновативен метод за покупка на рекламно пространство чрез автоматизирана платформа, в която участват рекламодатели, медийни групи и агенции.
Програматик рекламата обхваща дисплейната или банер рекламата в дисплейната мрежа на различни партньори, предлагащи рекламни позиции за банери в множество сайтове, като например Google, както и видео рекламите.
С помощта на специализирани технологии и платформи рекламодателите задават критерии и настройки за своите реклами – целева аудитория, потребителско поведение, географско местоположение и др., които се закупуват от предлагащия рекламните позиции, от трети страни, предлагащи само данни за аудитории, или чрез използването на собствени данни.
Използването на програматик рекламата осигурява по-голяма прецизност и ефективност в насочването на рекламните съобщения към потребителите.
Поискай оферта за програматик реклама от NB Digital
Поискай оферта Научи повечеДисплейните реклами са форма на онлайн реклама, при която рекламните съобщения се показват в различни уебсайтове и платформи под формата на банери, изскачащи (pop-up) прозорци и видеа.
Тази форма на реклама се отличава със своята визуална привлекателност и възможност да бъдат представени продукти и услуги по по-атрактивен начин.
Дисплейните реклами се използват за генериране на трафик към уебсайта и/или онлайн магазина, а оттук и за увеличаване на продажбите и таргетиране на целевите аудитории.
Програматик и дисплейните реклами играят важна роля в съвременните рекламни кампании и стратегии – осигуряват по-голяма прецизност, насоченост и ефективност в комуникацията с потребителите.
Поискай оферта за дисплейна реклама от NB Digital.
Поискай оферта Научи повечеПрограматик и дисплейните реклами работят по различен, но взаимно допълващ се начин, което е и причината да се използват заедно в рамките на рекламните кампании в дисплейната мрежа.
Програматик рекламата използва автоматизирани системи и алгоритми, които позволяват на рекламодателите да закупят рекламно пространство и да показват рекламни съобщения.
Процесът започва, когато потребител посети уебсайт или използва приложение с включена програматик реклама.
Системата събира информация за потребителя, като поведение, интереси, географско местоположение и други параметри.
След това чрез аукционна система (RTB) рекламодатели, които са настроили кампании, се състезават за възможността да покажат своите реклами пред потребителя.
Алгоритмите анализират данните и определят най-подходящата реклама за конкретния потребител.
След като бъде избрана, реклама се визуализира в уебсайта или в приложението, използвано от потребителя.
Дисплейните реклами се използват за показване на уебсайтове и платформи на различни формати рекламни съобщения.
Рекламодателите създават рекламни материали, като банери, видео, изскачащи (pop-up) прозорци и други, които се поставят на определени места в интернет пространството.
Когато потребител посети уебсайт или приложение, рекламният материал се зарежда и се показва на екрана му.
Дисплейните реклами обикновено се настройват да се показват въз основа на определени критерии – целева аудитория, интереси на потребителя, местоположение и други фактори.
И двете форми на реклами използват технологии, данни и алгоритми, за да предоставят по-високо таргетиране и персонализирани рекламни съобщения на потребителите.
В България програматик рекламата е позната и се ползва отдавна – на практика всяка платформа, която предлага реклами, вече участва в програматик пазара.
С други думи, почти всяка рекламна импресия, която не е продадена директно на клиента, се насочва към някоя от хилядите мрежи за програматик реклама.
Все още значителна част от програматик рекламата в България се закупува чрез Google Ads (дисплейната мрежа на Google), като моделът на заплащане е CPC(cost-per-click – цена на клик), както в стандартната Google Ads реклама.
Популярността на CPC рекламата се увеличава поради по-голямата ѝ измеримост и по-високата ѝ ефективност спрямо вложения бюджет и нарастващата конкуренция сред малки и големи клиенти.
У нас част от програматик импресиите се купуват чрез специализирани платформи от търсещите/купуващите страни, които предлагат повишени цени на CPM (cost per mille – цена за хиляда гледания/импресии) и се концентрират върху определени аудитории.
Тези платформи често използват ремаркетинг като метод за таргетиране.
В реално време те откриват ценни потребителски профили и предлагат по-високи цени за достъп до тях.
Възвръщаемостта от тези потребители позволява на платформите да инвестират повече в дадени импресии в сравнение с обичайните реклами на клик, което прави инвестицията в програматик чудесна форма на дигитална реклама.
За използването на качествена програматик и дисплейна реклама е необходимо да работиш със специалист в областта, който ще ти помогне да постигнеш отлични резултати.
От NB Digital ти предлагаме цялостен план за изготвяне на кампании и стратегии за реклама чрез програматик.
1
С наша помощ можеш да създаваш кампании в дисплейната мрежа, които да привлекат вниманието на правилната аудитория.
2
Ще се погрижим позиционирането на кампании, управлявани от нас, да бъде максимално ефективно, а възвръщаемостта на инвестициите ти – гарантирана.
3
Рекламата на бизнеса ти ще се показва на такива места в рекламните пространства на Google, че всеки потребител с интерес към твоята бизнес ниша ще стига директно до твоя бранд.
4
Довери ни се, за да те позиционираме под прожекторите на Google посредством ефективни програматик и дисплейни реклами и стратегии.
Създай програматик и дисплей реклами с NB Digital
Поискай офертаПрограматик рекламата е автоматизиран процес на купуване и показване на реклами в реално време чрез използването на технологии и данни за таргетиране.
Програматик рекламата използва компютърни системи и алгоритми, които автоматизират закупуването на рекламни импресии, основани на настройките и предпочитанията на рекламодателите.
Програматик рекламата ти дава възможност да постигнеш прецизно таргетиране, по-голяма ефективност на кампаниите и по-добро управление на рекламния си бюджет.
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти