Начало // Дигитална реклама // Display и Programmatic реклама

Programmatic и Display Ads с NB Digital

Програматик и дисплейните реклами са ключова част от маркетинговата лексика в последните години.

Това не е случайно, тъй като те дават възможност на всеки собственик на бизнес да достигне до специфична аудитория.

Реализирането на двата типа реклама е сложен процес, за който ще ти е нужен специалист.

NB Digital ти предлага решения за професионални програматик и дисплейни реклами – позиционираме рекламите на твоя бранд, както и на неговите продукти/услуги на водещите позиции в дисплейното пространство.

Искам Programmatic и Display реклама за бизнеса си!

Поискай оферта за реклама

Какво представляват програматик и дисплейните реклами?

Програматик (programmatic) реклама

Програматик рекламата е иновативен метод за покупка на рекламно пространство чрез автоматизирана платформа, в която участват рекламодатели, медийни групи и агенции.

Програматик рекламата обхваща дисплейната или банер рекламата в дисплейната мрежа на различни партньори, предлагащи рекламни позиции за банери в множество сайтове, като например Google, както и видео рекламите.

С помощта на специализирани технологии и платформи рекламодателите задават критерии и настройки за своите реклами – целева аудитория, потребителско поведение, географско местоположение и др., които се закупуват от предлагащия рекламните позиции, от трети страни, предлагащи само данни за аудитории, или чрез използването на собствени данни.

Използването на програматик рекламата осигурява по-голяма прецизност и ефективност в насочването на рекламните съобщения към потребителите.

Поискай оферта за програматик реклама от NB Digital

Поискай оферта Научи повече

Дисплейна (display) реклама

Дисплейните реклами са форма на онлайн реклама, при която рекламните съобщения се показват в различни уебсайтове и платформи под формата на банери, изскачащи (pop-up) прозорци и видеа.

Тази форма на реклама се отличава със своята визуална привлекателност и възможност да бъдат представени продукти и услуги по по-атрактивен начин.

Дисплейните реклами се използват за генериране на трафик към уебсайта и/или онлайн магазина, а оттук и за увеличаване на продажбите и таргетиране на целевите аудитории.

Програматик и дисплейните реклами играят важна роля в съвременните рекламни кампании и стратегии – осигуряват по-голяма прецизност, насоченост и ефективност в комуникацията с потребителите.

Поискай оферта за дисплейна реклама от NB Digital.

Поискай оферта Научи повече

Как работят и какво могат да постигнат програматик и дисплейните реклами?

Програматик и дисплейните реклами работят по различен, но взаимно допълващ се начин, което е и причината да се използват заедно в рамките на рекламните кампании в дисплейната мрежа.

Как работи програматик рекламата?

Програматик рекламата използва автоматизирани системи и алгоритми, които позволяват на рекламодателите да закупят рекламно пространство и да показват рекламни съобщения.

Процесът започва, когато потребител посети уебсайт или използва приложение с включена програматик реклама.

Системата събира информация за потребителя, като поведение, интереси, географско местоположение и други параметри.

След това чрез аукционна система (RTB) рекламодатели, които са настроили кампании, се състезават за възможността да покажат своите реклами пред потребителя.

Алгоритмите анализират данните и определят най-подходящата реклама за конкретния потребител.

След като бъде избрана, реклама се визуализира в уебсайта или в приложението, използвано от потребителя.

Как работи дисплейната реклама?

Дисплейните реклами се използват за показване на уебсайтове и платформи на различни формати рекламни съобщения.

Рекламодателите създават рекламни материали, като банери, видео, изскачащи (pop-up) прозорци и други, които се поставят на определени места в интернет пространството.

Когато потребител посети уебсайт или приложение, рекламният материал се зарежда и се показва на екрана му.

Дисплейните реклами обикновено се настройват да се показват въз основа на определени критерии – целева аудитория, интереси на потребителя, местоположение и други фактори.

И двете форми на реклами използват технологии, данни и алгоритми, за да предоставят по-високо таргетиране и персонализирани рекламни съобщения на потребителите.

Програматик рекламата в България

В България програматик рекламата е позната и се ползва отдавна – на практика всяка платформа, която предлага реклами, вече участва в програматик пазара.

С други думи, почти всяка  рекламна импресия, която не е продадена директно на клиента, се насочва към някоя от хилядите мрежи за програматик реклама.

Все още значителна част от програматик рекламата в България се закупува чрез Google Ads (дисплейната мрежа на Google), като моделът на заплащане е CPC(cost-per-click – цена на клик), както в стандартната Google Ads реклама.

Популярността на CPC рекламата се увеличава поради по-голямата ѝ измеримост и по-високата ѝ ефективност спрямо вложения бюджет и нарастващата конкуренция сред малки и големи клиенти.

У нас част от програматик импресиите се купуват чрез специализирани платформи от търсещите/купуващите страни, които предлагат повишени цени на CPM (cost per mille – цена за хиляда гледания/импресии) и се концентрират върху определени аудитории.

Тези платформи често използват ремаркетинг като метод за таргетиране.

В реално време те откриват ценни потребителски профили и предлагат по-високи цени за достъп до тях.

Възвръщаемостта от тези потребители позволява на платформите да инвестират повече в дадени импресии в сравнение с обичайните реклами на клик, което прави инвестицията в програматик чудесна форма на дигитална реклама.

Програматик и дисплей стратегия от NB Digital

За използването на качествена програматик и дисплейна реклама е необходимо да работиш със специалист в областта, който ще ти помогне да постигнеш отлични резултати.

От NB Digital ти предлагаме цялостен план за изготвяне на кампании и стратегии за реклама чрез програматик.

1

С наша помощ можеш да създаваш кампании в дисплейната мрежа, които да привлекат вниманието на правилната аудитория.

2

Ще се погрижим позиционирането на кампании, управлявани от нас, да бъде максимално ефективно, а възвръщаемостта на инвестициите ти – гарантирана.

3

Рекламата на бизнеса ти ще се показва на такива места в рекламните пространства на Google, че всеки потребител с интерес към твоята бизнес ниша ще стига директно до твоя бранд.

4

Довери ни се, за да те позиционираме под прожекторите на Google посредством ефективни програматик и дисплейни реклами и стратегии.

Създай програматик и дисплей реклами с NB Digital

Поискай оферта

Често задавани въпроси

Програматик рекламата е автоматизиран процес на купуване и показване на реклами в реално време чрез използването на технологии и данни за таргетиране.

Програматик рекламата използва компютърни системи и алгоритми, които автоматизират закупуването на рекламни импресии, основани на настройките и предпочитанията на рекламодателите.

Програматик рекламата ти дава възможност да постигнеш прецизно таргетиране, по-голяма ефективност на кампаниите и по-добро управление на рекламния си бюджет.

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти