Често задавани въпроси

Начало // Често задавани въпроси

Цялостният подход, свързан с позиционирането и рекламата на твоя сайт/е-магазин, реализирани в уеб среда – в самия сайт, в социалните мрежи, по имейл и всички други онлайн канали със съдържание.

Дигиталният маркетинг е комплексен подход, насочен към това как ще се рекламира твоят бизнес.

Той изисква да бъдат определени следните аспекти:

  • Коя е правилната аудитория
  • От какво съдържание се нуждае
  • Кои са подходящите начини за ангажиране на потребителите
  • В кои онлайн канали е добре да се рекламира бизнесът, за да бъдат постигнати най-добри резултати, и т.н.

Онлайн рекламата може да бъде определена като част (инструмент) от дигиталния маркетинг, която може да подтикне аудиторията към действие – да взаимодейства с бранда, да купи продуктите му, да използва услугите му и т.н.

Всеки модерен бизнес, се нуждае от дигитален маркетинг.
Независимо дали основната част от бизнеса е B2B, или B2C, твоите потенциални клиенти ще потърсят информация за теб онлайн.

Наличието на стратегия и полагането на ежедневни усилия за управление на онлайн репутацията ти е изключително важно за развитието на твоя бизнес, за увеличаване на продажбите, както и за привличане на нови клиенти и партньори.

Експертите по дигитален маркетинг са тези, които могат да изведат твоя бранд и бизнеса ти една стъпка пред конкуренцията, като в същото време се погрижат за неговата разпознаваемост в дългосрочен план.

Продажбите са само една, но не и единствената от големите цели, които професионално реализираната стратегия за дигитален маркетинг постига.

Чрез нея се затвърждава името на бранда, установява се трайна връзка по линията бизнес – клиент, привличат се нови потенциални клиенти, за които бизнесът ти е бил непознат досега, и много други предимства.

Като част от цялостния маркетингов микс дигиталният маркетинг има основни заслуги за това да се превърнеш от просто бизнес в бранд с широко влияние.

Социалните мрежи предлагат двупосочна комуникация, която е все по-предпочитана от потребителите.

От друга страна, това е едно от двете места, които новите ти клиенти ще посетят, за да те проучат.

Присъствието в тези канали ти позволява да „управляваш“ мнението за твоя бранд чрез активна комуникация с потребителите.

Платформи като Facebook, Instagram и TikTok имат милиони активни потребители всеки ден.

В допълнение към правилната стратегия за съдържание и професионалната им поддръжка, имаш шанса да използваш социалните мрежи бързо и лесно без големи разходи за реклама.

Не, бизнесът ти следва да е там, където е неговата целева аудитория.
Всяка от големите социални платформи привлича аудитории с различни интереси и демографски характеристики.

Професионалните агенции за дигитален маркетинг, като NB DIGITAL, ще те насочат към тази социална мрежа или мрежи, които имат най-голям потенциал от гледна точка на предмета на твоята дейност.

Последните проучвания показват, че потребителите имат повече от 100 контакта с бранда, преди да направят първата си покупка.

Ремаркетингът е ефективен начин да напомниш за себе си, за продуктите и услугите си на тези, които вече са посетили сайта/е-магазина ти, но може би не са направили покупка.

С този маркетингов инструмент повишаваш шансовете си потребителите, които веднъж са проявили интерес към бизнеса ти, но по някаква причина са се отказали, да се върнат и да взаимодействат с него.

Утвърдила името си като най-голямата търсачка в световен мащаб, Google е мястото, в което определено си струва да рекламирате.

Причините за това:

  • Потребителите използват Google, за да проучат фирми, продукти и услуги
  • За разлика от останалите канали в Google Search, потребители със сигурност показват интерес към съответните продукти/услуги в момента, което е една от стъпките, предшестващи вземането на решение за покупка
  • Google предоставя достъпни възможности за реклама и анализ на резултатите чрез собствени инструменти (Google Ads, Google Analytics и други)
  • Рекламата в Google Search е надежден начин да постигнеш значителен трафик към сайта си
  • Рекламата в Google Search се заплаща при клик върху рекламата
  • Визуално рекламите в Google Search са много близки до органичните резултати, но в повечето случай се позиционират преди тях.

Цените за дигитален маркетинг се определят в зависимост от типа и обема на услугите, от които имаш нужда и би се възползвал.

Цените и условията са налични към всяка от предлаганите от NB DIGITAL основни услуги и можеш да се запознаеш с тях предварително.

При нужда от повече от една дейност можеш да се свържеш с нас, за да получиш индивидуална оферта.

NB DIGITAL е агенция, специализирана в предлагането на пълната гама от маркетингови и рекламни услуги:

  • SEO
  • Маркетингови стратегии
  • Управление на рекламата в социалните мрежи
  • Професионална поддръжка на присъствието в социалните мрежи – SMM
  • Създаване на стратегия за съдържание и съдържание по стратегия – маркетинг чрез съдържание
  • Управление на рекламни кампании в Google Ads – Display, Search, YouTube, Shopping Ads
  • Programmatic реклама
  • Ремаркетинг/ретаргетинг
  • Първоначално настройване на профили, каталози, акаунти
  • Premium реклама
  • Одит на маркетинга и рекламата
  • Имейл маркетинг
  • Търговски промоции и кампании
  • Дизайн на сайтове, магазини, лога, банери, видео и други.

NB DIGITAL задължително сключва договор за предоставяната услуга, в който се уреждат всички условия между страните.

Правилно структурираната стратегия за имейл маркетинг е много ефективен инструмент за всеки бизнес.

Да. Съвременният потребител използва интернет, за да се информира бързо и лесно по най-различни теми, затова блогът е ключов елемент на твоя сайт.

От една страна, той е източник на добавена стойност за потребителите, от друга – допринася за по-доброто класиране на сайта/е-магазина при търсене по ключови думи.

Не, услугите на NB DIGITAL се предоставят изцяло в онлайн среда, така че физическото местоположение на твоя бизнес не е от значение.

Да, изготвянето на такава стратегия е задължително за всеки бизнес.

Следването ѝ позволява да се постигне синергия между отделните активности, както и възможно най-добри резултати.

Отговорът на този въпрос не е еднозначен.

От една страна, ти познаваш най-добре клиентите си и продуктите, които предлагаш, от друга, създаването на качествено съдържание отнема много време и изисква сериозни допълнителни познания – например за символиката на цветовете, за подходящата структура и тон на текста, за ъгъла на заснемане и осветеността на продуктите и още много други.

Затова е важно създаването на съдържание да бъде съвместна дейност, в която участваш и ти заедно с екипа от професионалисти.

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти