Динамичният ремаркетинг е един от най-ефективните способи за привличане на клиенти и последователи.
Стратегията на този маркетингов модел се изразява в това да показваш реклами за твои продукти или услуги на потребители, които вече са проявявали интерес към тях, на други сайтове, като в банерите се включват продуктите, които те са разгледали в твоя онлайн магазин.
Възползвай се от професионален динамичен ремаркетинг за твоя бизнес с услугите на NB Digital!
Научи повечеРемаркетингът е стратегия за създаване на реклами, базирана на поведението на потребителите, които вече са посещавали сайта ти и са демонстрирали интерес към продуктите и/или услугите на твоя онлайн магазин.
За целите на рекламата с динамичен ремаркетинг е от изключителна важност да разбираме поведението на тези посетители и да създаваме съдържание въз основа на техните навици, нужди и интереси.
Потребители, които веднъж са посетили страница на уебсайта ти, са много по-склонни да се върнат и да си купят от твоите продукти и услуги, стига да бъдат таргетирани правилно.
Ние ще положим усилия да вникнем в личността на потребителите и ще опознаем техните интереси, като главната ни цел е да ги превърнем в твои клиенти.
С помощта на динамичен ремаркетинг ще можеш да използваш силата на рекламата, за да показваш своето съдържание на аудитория, която е много вероятно да се интересува от него.
В NB Digital познаваме възможностите на този рекламен формат и сме готови да ги използваме в посока разрастване на твоя бизнес.
Използваме най-модерните способи за ремаркетинг – платена реклама в Google Ads или Criteo, създаване на специфично съдържание и специализиран таргетинг във всички рекламни платформи.
Поискай оферта за Criteo ремаркетинг с NB Digital
Поискай оферта Научи повечеВ NB Digital използваме динамичния ремаркетинг, за да реализираме реклами, които са персонализирани спрямо поведението на потребителите.
С наша помощ можеш да си гарантираш, че твоят рекламен материал е привлекателен и подходящ за твоята аудитория.
Динамичният ремаркетинг позволява да персонализираш потребителското изживяване, като доставиш точната информация, която потребителите търсят.
Показването на персонализирани реклами на уебсайта ти може да засили интереса на потребителите и да увеличи вероятността да се върнат и да направят покупка.
С NB Digital и динамичния ремаркетинг можеш да изпълняваш кампании за ретаргетинг на реклами в различни платформи и устройства.
По този начин имаш сигурност за рекламите си, че ще достигнат правилната аудитория във всеки рекламен канал.
Независимо дали те са в Google Ads, или в друга дисплейна мрежа, ние от NB Digital ще ги оптимизираме така, че да бъдат максимално ефективни.
Един от ключовите елементи на всяка ремаркетинг кампания е проследяването на ефективността на рекламите на твоя уебсайт.
В NB Digital използваме нужните инструменти за проследяване и отчитане на ефективността на твоите кампании за ретаргетинг.
Ще научиш колко много потребители са видели рекламите ти, колко души са кликнали върху тях и колко са направили покупка.
Това ни дава възможността да измерваме резултатите и да оптимизираме бъдещите ти кампании за по-добри резултати.
1
За нас е важно твоята реклама да бъде ефективна, а ефективната реклама изисква редовна оптимизация.
2
Ние ще анализираме данните, ще следим тенденциите и ще направим необходимите корекции, за да постигнеш максимални резултати с твоите рекламни кампании.
3
С нас имаш възможността да използваш динамичен ремаркетинг, който да доведе до реални резултати.
Инвестирай в динамичен ремаркетинг с NB Digital.
Поискай офертаРемаркетингът е маркетингов подход, който ти позволява да показваш персонализирани реклами на потребителите, които вече са посещавали твоя сайт или са проявили интерес към продуктите или услугите ти.
Използването на дисплейни реклами в ремаркетинга ти дава възможността да достигнеш до потребители в различни уебсайтове и платформи чрез показване на реклами в дисплейната мрежа на Google, в Criteo и други платформи.
За използването на ремаркетинга с Google за твоя сайт е задължително да създадеш продуктов фийд, който да се обновява в реално време и да го свържеш със своя Google Ads акаунт.
Необходимо е да инсталираш Google Ads тага, който ще проследява дейността на потребителите в сайта ти, или да създадеш съответните аудитории в GA4
След това можеш да създадеш персонализирани реклами и да ги показваш на тези потребители, когато те посещават други сайтове, включили свои рекламни позиции в Google Ads мрежата или в друга дисплейна мрежа.
Това ще засили видимостта на твоя бранд и ще ти помогне да привлечеш повече клиенти.
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти