Реклама в Google

Google е най-популярната търсачка в света.

Милиардите активни потребители в мрежата за търсене правят концепцията за реклама в Гугъл изключително перспективна.

Представи си потенциалните клиенти и печалбата, които можеш да генерираш за онлайн магазина или уебсайта си, ако насочиш огромната аудитория на търсачката към бизнеса си.

1

За кратко време ще можеш да развиеш своя електронен магазин и да постигнеш впечатляващи резултати.

2

В NB Digital ти предлагаме изготвяне на цялостна рекламна стратегия за Гугъл реклама, както и нейното реализиране, което ти дава възможност да рекламираш бизнеса си пред милиардите потребители на търсачката.

3

Ще реализираме привлекателни реклами, основани на ефективна стратегия, за да покажем на потребителите ти, че твоят бизнес заслужава внимание.

Развий бизнеса си още сега!

Поискай оферта

Създай своята реклама в Гугъл с NB Digital

Поискай оферта

Често задавани въпроси

Определянето на цена на реклама в Гугъл зависи от различни фактори – конкуренция за ключови думи, рекламен формат, продължителност, настройки според разполагаемия бюджет и други фактори.

Google Ads използва модел на плащане на клик (PPC), което означава, че плащаш само когато потребителите кликнат върху твоята реклама.

Цената на клик може да се определя от твоя бюджет и от конкурентността на ключовите думи.

Ефективността на кампанията ти в Google се измерва с помощта на различни инструменти за анализ, в т.ч. съответния панел на Google Ads за репорти и аналитични инструменти.

Генерираните отчети с данни ще ти помогнат да оцениш ефективността на кампанията и да оптимизираш рекламните си усилия.

Ремаркетингът в Google позволява да задържиш вниманието на потребителите, които вече са имали контакт с твоя бизнес.

С показването на персонализирани реклами се цели връщането им в уебсайта/е-магазина.

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти