Използването на програматик реклама е една от най-иновативните стратегии в сферата на онлайн маркетинга.
1
Програматичната реклама, базирана на закупуване на рекламни пространства и на рекламни платформи чрез автоматизирано участие в търгове на множество платформи, преживява бързо развитие и промяна в съвременната маркетингова индустрия.
2
Чрез възможностите за закупуване на рекламни слотове и промени на рекламите в реално време програматик рекламата се превръща в ключов играч в дигиталния маркетинг.
3
В NB Digital предлагаме на своите клиенти професионални услуги за изготвяне на програматик реклама, която ще стигне до потенциалните ти клиенти и ще запечата твоя бранд в съзнанието им.
При programmatic рекламата може да закупуваш позиции от мрежи партньори, както и данни за потребителите от десетки доставчици, които предлагат специфични сегменти – от генеративни интереси до такива, свързани с отделни икономически сектори за отделни държави.
Заяви своята програматик реклама още сега!
Свържи се с насИнвестирай в програматик реклама с NB Digital
Свържи се с насПрограматик рекламата предлага по-специфична персонализация, таргетиране на по-добра целева аудитория и по-добра видимост в интернет.
Имаш контрол върху настройките и можеш да следиш ефективността на кампаниите си.
Цената на програматик рекламата може да варира в зависимост от фактори като целева аудитория, големина на кампанията, конкурентност на пазара, закупени рекламни площи и други фактори.
Обикновено се плаща за рекламата на клик (CPC) или на импресии (CPM).
Ефективността на програматик рекламните кампании се проследява подробно чрез мониторинг и анализ на различни ключови показатели.
Те включват брой кликове, конверсии, CTR (Click-Through Rate – честота на кликване) и ROI (Return on Investment – възвръщаемост на инвестицията).
За да проследим и отчетем тези показатели, използваме специализирани инструменти и платформи за анализ и отчитане.
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате полезна информация и оферти